نکات مهم نرم افزارهای حسابداری – بخش سوم

دسته: حسابداری
بدون دیدگاه
شنبه - ۲۸ اسفند ۱۳۹۵
نکات مهم نرم افزارهای حسابداری – بخش سوم

سعی کنید بیش از یک نسخه کپی بگیرید، چرا که اگر اتفاقی برای نسخه اول افتاد نسخه دوم و یا سوم را در دسترس داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

 

نکات مهم نرم افزارهای حسابداری – بخش سوم : قبل از تعطیلی بک آپ( نسخه پشتیبان) اطلاعات حسابداری فراموش نشود

 

اطلاعات ذخیره شده روی هر کامپیوتر از گرانبها ترین داشته های حسابداران است.

 

بزرگترین معضلی که یک حسابدار با آن روبرو می شود از دست رفتن اطلاعات نرم افزاری است .

 

 

 

1- حتما” بک آپ اطلاعات نرم افزار حسابداری خود را علاوه بر روی هارد ، روی فلش مموری و لوح فشرده نیز بطور مناسبی نگهداری کنید.

 

2-بک آپ اطلاعات دیگر مانند فایلهای گزارشاتی و محاسباتی اکسل را فراموش نکنید.

در ادامه بخوانید:  شمارش موجودی ها

 
3- بک آپ نرم افزار لیست بیمه تامین اجتماعی و نرم افزار مالیات حقوق هم تهیه شود.

 

 

چگونه می توانیم از اطلاعات خود نسخه پشتیبان تهیه کنیم؟

 

فایل‌ها در کامپیوتر شما می‌توانند به دلایل متعددی از بین بروند. راههای زیادی وجود دارد برای اینکه دچار این آسیب نشویم و اطلاعات از دست رفته را بازیابی (recovery) نماییم. یکی از راه‌ها این است که یک نسخه پشتیبان (backup) از تمامی اطلاعات سیستم رایانه‌ای تهیه نماییم.

 

سعی کنید بیش از یک نسخه کپی بگیرید، چرا که اگر اتفاقی برای نسخه اول افتاد نسخه دوم و یا سوم را در دسترس داشته باشید تا بتوانید از آنها استفاده کنید.

 

در ادامه بخوانید:  سود هر سهم

برچسب ها: