گواهینامه صلاحیت پیمانکاری

دسته: کسب و کار
بدون دیدگاه
چهارشنبه - ۲۷ مرداد ۱۳۹۵

این گواهینامه به شرکتهای فنی مهندسی در زمینه های مختلف نظیر آب، راه و ساختمان، برق، حمل و نقل، تاسیسات و تجهیزات، ارتباطات، کشاورزی، خدمات و … به صورت رتبه بندی و با اولویت های یک، دو، سه، چهار و پنج براساس ارزشیابی های انجام شده، توان و تخصص فنی و توان مالی اعطا می گردد. متقاضیان با دریافت این گواهینامه می توانند در زمینه پروژه هایی که تمام یا بخشی از بودجه آن توسط دولت تامین شده است و یا طرحهای صادرات مهندسی که نیاز به تضمین دولت دارند.

 

مدارک مورد نیاز جهت اخذ رتبه 5 پیمانکاری

کپی برابر اصل شده مدارک ثبتی شرکت
الف ) مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل : اساسنامه – اظهارنامه – روز نامه رسمی – تاسیس و تغییرات
ب ) مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل : اساسنامه، تقاضانامه ،شرکت نامه ،روزنامه رسمی،تاسیس و تغییرات
ج) ارائه اصل سند مالکیت یا اجاره نامه رسمی از دفتر مرکزی شرکت طبق روزنامه رسمی شرکت

 
کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها
کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت
مهندس و یا مهندسینی که سوابق کاری ارائه می کنند باید مدارک زیر را تهیه فرمایند.

 
الف )نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکتهایی که بیمه برایشان پرداخت نموده اند
ب)گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکتهایی که در گواهی بیمه اعلام شدند.
سربرگ رسمی شرکت در 3 نسخه
کپی آخرین صورتجلسه مربوط به تغییر سهام

در ادامه بخوانید:  تهیه صورت‌های مالی بهینه برای استارت‌آپ

 
تذکر1: مدرک تحصیلی مدیرعامل شرکت باید لیسانس باشد
تذکر2: دوسوم اعضای هیئت مدیره باید دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشند
تذکر3: یکی از اعضای هیئت مدیره باید دارای رشته تحصیلی زمینه نسبت به رتبه درخواستی با حداقل سه سال تمام سابقه اشتغال در همان رشته یا تخصص باشد بهمراه گواهی بیمه تامین اجتماعی و گواهی اشتغال از محل فعالیت موصوف (شرکتها میتوانند بطور همزمان درخواست دریافت رتبه در دو پایه را داشته باشند به شرط رعایت موارد مذکور)
تذکر4: داشتن کداقتصادی برای شرکتهای متقاضی الزامیست

 

 

مدارک عمومی لازم جهت اخذ رتبه 1 الی 4 پیمانکاری

کپی برابر اصل شده مدارک ثبتی شرکت
الف ) مدارک ثبتی شرکت سهامی خاص شامل : اساسنامه – اظهارنامه – روز نامه رسمی – تاسیس و تغییرات
ب ) مدارک ثبتی شرکت با مسئولیت محدود شامل : اساسنامه – تقاضانامه – شرکت نامه – روزنامه رسمی – تاسیس و تغییرات

 
کپی شناسنامه کلیه سهامداران و اعضای هیئت مدیره و کپی کارت ملی آنها
کپی برابر اصل شده مدارک تحصیلی اعضای امتیاز آور شرکت
مهندس و یا مهندسینی که سوابق کاری ارائه می کنند باید مدارک زیر را تهیه فرمایند.

 
الف ) نامه استعلام سوابق بیمه با ذکر تاریخ شروع و خاتمه و نام شرکتهایی که بیمه برایشان پرداخت نموده اند
ب ) گواهی کار مرتبط با رشته مورد در خواست با ذکر تاریخ شروع و خاتمه از طرف شرکت و یا شرکتهایی که در کواهی بیمه اعلام شدند.
سربرگ رسمی شرکت در 3 نسخه
کپی آخرین صورتجلسه مربوط به تغییر سهام
تصاویر کلیه پیمانهای شرکت (موافقتنامه )

در ادامه بخوانید:  تفاوت مبایعه نامه و قولنامه

 
تصاویر آخرین صورت وضعیت تایید شده و یا اصل تاییدیه کارکرد توسط دستگاههای اجرایی (به تایید بالاترین مقام کارفرما ) برای کارهای نیمه تمام و مفاصا حساب بیمه برای کارهای تمام شده

 
اظهار نامه مالیاتی شرکت مربوط به آخرین سال مالی قبل از تشکیل پرونده که به تایید و مهر سر ممیز مالیاتی مربوط رسیده باشد .
مدیر عامل و دو سوم اعضای هیات مدیره می بایست دارای مدرک تحصیلی لیسانس باشند

 

 

 

نحوه اخذ گواهی صلاحیت پیمانکاری از طریق سامانه ساجات برای کلیه شرکتهای به شرح ذیل می باشد:

 

قدم اول: ابتدا نسبت به اخذ کد اقتصادی اقدام و نوع رتبه در موضوع شرکت نیز باید قید شده باشد.کپی کلیه مدارک شرکت از جمله تقاضانامه، اساسنامه و روزنامه ها  باید توسط شرکت برابر اصل گرددو همچنین مدارک هویتی و تحصیلی اعضای هیات مدیره و سهامدارن نیز توسط دارندگان حق امضا برابر اصل شود

 

قدم دوم : در سامانه ساجات به آدرس http://sajat.mporg.ir نسبت به ثبت نام اولیه اقدام نمایید، ابتدا یک ایمیل در سایت www.chmail.ir  ثبت نمایید، سپس ایمیل و نام کاربری پیشنهادی را وارد نمایید تا نام کاربری ورمز عبور موقت برای شما ارسال گردد ، پس از آن وارد صفحه اصلی شده و اطلاعات اولیه به اضافه صفحه اول اساسنامه را ارسال نمایید.

 

قدم سوم: پس از چند دقیقه از ارسال اطلاعات، یک فایل PDF برای شما ارسال می گردد که مشخصات شما را نشان می دهد، این فایل را پرینت گرفته ومهر وامضا نموده به همراه شماره دبیرخانه به آدرس قید شده در پایین برگه پست پیشتاز نمایید.

در ادامه بخوانید:  کارت بازرگانی

 

قدم سوم : پس از یک هفته الی ده روز نام کاربری ورمز عبور اصلی برایتان ارسال می گردد، که یک ماه زمان دارید وارد صفحه شوید، در غیر اینصورت منقضی و باید مراحل را از نوع تکرار نمایید.

 

قدم چهارم: وارد صفحه کاربری خود شده واطلاعات شرکت ، سهامدارن و هیات مدیره را وارد نموده و فایل های پیوست را طبق راهنمای سایت مرتب و ارسال نمایید، پس از پرداخت هزینه کارشناسی سایت به صورت آنلاین، می توانید نسبت به ارسال نهایی اقدام نمایید.

 

قدم پنجم: پس از ارسال نهایی ظرف یک هفته الی ده روز پیغام های ارسالی از طرف کارشناسان را پیگیری و رفع نواقص احتمالی تا رسیدن به آغاز مرحله کسب تاییدیه دوم ادامه دهید،پس از آن منتظر تا کسب تاییدیه پنجم و تایید صلاحیت بمانید.

 

قدم ششم: پس از تایید صلاحیت کلیه فرم های ۱۰۰و۲۰۰و… را پرینت گرفته و مهر امضا به همراه یک درخواست کتبی اخذ رتبه به معاونت برنامه و بودجه استان مراجعه نمایید.


برچسب ها:
..