اعتراض بیمه شدگان به سوابق بیمه ای

دسته: قوانین
بدون دیدگاه
سه شنبه - ۲۲ تیر ۱۳۹۵
اعتراض بیمه شدگان به سوابق بیمه ای

در صورتی که سوابق بیمه شدگان به طور کامل درج نشده و یا ناقص باشد از طریق لینک اعتراض سابقه موجود در صفحه اصلی به سامانه مربوطه (اعتراض به سوابق حق بیمه) وارد و با استفاده از راهنمای موجود نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام کنند.

 

مدیر کل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی، نحوه ثبت درخواست اعتراض بیمه شدگان به سوابق بیمه ای را تشریح کرد.

 

 

به گزارش اداره کل روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، سعید حسینی  گفت: از آنجایی که ارائه برخی از خدمات این سازمان به بیمه شدگان مشروط به داشتن زمان مشخصی از پرداخت حق بیمه(سابقه) است، لذا بیمه شدگان می بایست سوابق خود را از طریق سامانه سوابق در پایگاه اطلاع رسانی سازمان تأمین اجتماعی به نشانی

 

 

 

www.tamin.ir

 

http://savabegh.tamin.ir

 

 

بررسی کنند. وی افزود: در صورتی که سوابق بیمه شدگان به طور کامل درج نشده و یا ناقص باشد از طریق لینک اعتراض سابقه موجود در صفحه اصلی به سامانه مربوطه (اعتراض به سوابق حق بیمه) وارد و با استفاده از راهنمای موجود نسبت به ثبت درخواست اعتراض خود اقدام کنند.

  آیین‌نامه اجرایی ماده ۱۳ قانون حداکثر استفاده از توان تولیدی و خدماتی

 

 

حسینی اظهار داشت:اعتراض های بیمه شدگان از طریق سامانه مذکور به شعب مربوطه ارسال و در اسرع وقت مورد بررسی و رسیدگی قرار  گرفته و پاسخ مقتضی به آنها ارائه می شود و بدین ترتیب بیمه شدگان می توانند از این طریق تمامی سوابق خود را در این سامانه بررسی و مشاهده کنند.

 

 
مدیر کل نامنویسی و حساب های انفرادی سازمان تأمین اجتماعی تصریح کرد: مشاهده سوابق و ثبت اعتراض در صورت مغایرت های احتمالی در سوابق، در راستای توسعه خدمات الکترونیکی و ارتقای سطح کیفی خدمات انجام شده است.

 
گفتنی است، در صورتی که تمامی سوابق بیمه شدگان در این سامانه وجود داشته باشد تا زمان ارائه خدمات، بیمه شدگان نیازی به جمع آوری سوابق نداشته و در زمان ارائه خدمات، با توجه به ارتباط الکترونیکی میان شعب، اقدامات لازم انجام می شود.

  شرکتهای تجارتی

 

 


برچسب ها:

دیدگاه بگذارید

اولین نفری باشید که دیدگاه میگذارد

avatar
wpDiscuz