فروش در فضای مجازی

دسته: کسب و کار
بدون دیدگاه
پنج شنبه - ۶ خرداد ۱۳۹۵
فروش در فضای مجازی

برخلاف ضررهای برخی از فروشگاه‌های اینترنتی و خرید و فروش‌های مجازی غیررسمی، این فروشگاه‌ها دارای مزایایی نیز هستند.

 

فروش در فضای مجازی : در کنار خرید و فروش رسمی در فضای مجازی، برخی از شهروندان در سال‌های اخیر تلاش کرده‌اند تا با استفاده از بستری که فضای مجازی در اختیار آنها قرار می‌دهد، به فروش کالاهای خود بپردازند.

 

این کالاها عمدتا صنایع دستی و محصولاتی است که افراد خود آنها را تولید می‌کنند، هر چند کسانی هم هستند که محصولات کارخانه‌ای یا وارداتی را در فضای اینترنت به فروش می‌رسانند.

 

در کنار این دسته باید به فروش کالاهای دست دوم در اینترنت نیز اشاره کرد که برای این کار سمساری‌های مجازی فعالیت گسترده‌ای دارند.

 
بسیاری از فروشنده‌های اینترنتی محصولات خود را با استفاده از پیج‌های شخصی خود در شبکه‌های اجتماعی نظیر اینستاگرام و فیس و بوک و تلگرام به فروش می‌رسانند.

در ادامه بخوانید:  شرایط اعطای کمک‌ هزینه حسابرسی به شرکت های دانش بنیان

 

برخلاف ضررهای برخی از فروشگاه‌های اینترنتی و خرید و فروش‌های مجازی غیررسمی، این فروشگاه‌ها دارای مزایایی نیز هستند.

 

به عنوان مثال، در کنار خرید و فروش‌های رسمی در فضای مجازی، برخی شهروندان تلاش می‌کنند با استفاده از این فضا، به فروش محصولات خود بپردازند. بسیاری از محصولاتی که توسط افراد در صفحه‌های مجازی به فروش می‌رسد، مربوط به صنایع دستی است که خود این افراد آنها را تولید کردند.

 
وقتی فروشنده کالایی را که خود تولید کرده است، برای فروش در صفحه شخصی خود قرار می‌دهد، دیگر هزینه اجاره فروشگاه فیزیکی را پرداخت نمی‌کند و از طرفی هزینه انبار محصولات خود را از مشتری خود دریافت نمی‌کند.

در ادامه بخوانید:  مسائل حقوقی و غفلت استارت‌آپ‌ها

 


برچسب ها: